Efterhängsen, icke-existerande julklapp


I onsdags kom det nya småuppdrag som gick ut på att leta efter julklappar som Jorvikbor gömt. I belöning har jag fått mössor, ett schabrak och foder (välbehövt!). Jag var faktiskt väldigt duktig och gjorde de här uppdragen dager efter att de kommit.
 
   Tyvärr så verkar det finnas en efterhängsen present (som jag redan tagit) vid Marleys. Texten "Någonstans här omkring finns julklappen" och "Du lämnar området julklappens finns i" (osäker på om det är precis den formuleringen) dyker upp när jag träder in respektive lämnar Marleys paddock.  Är det bara jag som har den här buggen eller finns det fler med läskiga present-stalkers där ute? 
Kommentarer

Jag hittade paketet bakom det lilla huset som är till höger bakom saluhästarna. Det som är nära paddocken ^^

Svar: Jo, jag har också hittat det! Jag hittade mitt i hörnet på barrel race-paddocken. Dock har den där lilla texten hängt med på Marley's bondgård trots att jag tog presenten redan andra dagen, så jag funderar på om det bara är jag som har buggen.
skrivartuva.blogg.se

2016-01-18 | 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: