Ojsan


Nu är det nästan två veckor sedan jag bloggade senast. Jag har haft sportlov den senaste veckan och verkligen njutit fullt ut av det. En paus från skolan var välkommen (minst sagt)! 
 
   Just nu har jag tyvärr (eller, det beror ju på hur man ser på det. Är väldigt positivt på många sätt också) inte någon spellust alls, och har därför inte något att blogga om heller. Men, allt kan ju ändras. Nu när skolan och de vanliga, tråkiga rutinerna sätter igång igen kanske, kanske, min spellust följer med och dras upp på topp igen.
 
   Vad har ni gjort under lovet (om ni har)? Om ni inte har haft lov än, när ska ni ha det och vad ska ni göra då?
Arkivbild på fina Teddy  ♥ 
 
  Förresten, vill tacka er som kikat in trots bristen på uppdatering. Det värmer!
Kommentarer

Har inte fått lov än (får v10) och då ska jag åka till fjällen!

2016-02-22 | 07:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: