Hinthint?


Ledsen för chatten, glömde att jag haft den uppe.
 
I informationstexten om morganhästen nämns både American saddlebred och Tennesse walking horse. Kan det vara en hint om kommande hästraser? Hade mer än gärna sett de båda hästraserna i spelet, gärna med deras säregna gångstil. Däremot vill jag verkligen inte att den ska se framtvingad ut. För ett tag sedan var det stora diskussioner om Tennesse walking horse, då en dokumentär om hur de behandlade hästarna läckt ut. Inget djurplåger i barnspel tack!
 
   Förresten, den här morganen är verkligen fin. På bilden i nyheterna fäste jag inte så stor uppmärksamheten, men nu när jag ser den "på riktigt" blir jag verkligen sugen på hästköp. Tänkte dock köpa en islänning idag, så jag vet verkligen inte haha.
Kommentarer

Man kan ju alltid hoppas att American Saddlebred och Tennesse Walking kommer till spelet. Men då Morganen var en av de raserna som släpptes allra först i spelet (för mer än två år sedan nu) så har den hinten funnits väldigt väldigt länge nu :/ Men vi håller tummarna! :D

Svar: Ja, ojdå haha. Trodde att de kanske ändrat infotexten, tänker på de "gamla" morganerna och de nya som två vitt skilda raser haha! Min första "köpehäst" är faktiskt den fuxfärgade morganen av den gamla modellen, så jag borde ju kommit ihåg det där.
skrivartuva.blogg.se

2016-01-29 | 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: