...jeSUS


Araben!!! Ögongodis!!! Svimmar!!!
Bilden är från hemsidan
 
   Kommer dock antagligen inte köpa någon, då jag aldrig varit riktigt förtjust i hur araberna rör sig. Hade gråskimmeln ett litet tag (döpte henne till Iceprincess, väldigt fint namn där) men sålde den bara några dagar efter att jag köpt den. Så kan det gå. Det är förövrigt den enda hästen jag sålt, och ångrar mig faktiskt lite, haha.
   De två andra hästarna var också riktigt fina. Är inte så himla förälskad i spelets shirehästar faktiskt, men morganen föll mer i min smak.
 
  Ska du köpa någon av de nya?
Kommentarer

Arabens färg är ju underbar, synd att den är just på en arab. Gillar inte alls dem, varken kroppen eller rörelserna xD
Alla tre hästarna var jättefina, jag är väldigt svag för gulbruna hästar och hade gärna köpt morganhästen om färgen var lite mer detaljerad.

Svar: Same, skulle bli väldigt glad om de ville överföra arabens färg till några andra hästraser.
skrivartuva.blogg.se

2016-01-27 | 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: