Vad gör jag inne i spelet?


Ärligt talat spenderar jag inte så mycket tid inne på SSO. Det mesta av min tid som kretsar runt spelet hänger jag faktiskt inne på olika bloggar och här på min egen. Konstigt, men så är det.
 
   Det jag brukar göra inne i spelet är att ta hand om mina hästar (såklart), levla när jag orkar, vilket inte blir sådär jätteofta, bygga rykte med bland annat Bobcats och Jarlassons, skriva med lite folk då och då samt knäppa lite kort hit till bloggen (jag använder Bandicam, för den som undrar). Mer är det faktiskt inte! Ändå blir det flera timmar i veckan. Vågar inte ens tänka på hur mycket tid jag lagt på det här spelet genom åren :S
 
   Hur spenderar ni er tid på/runt SSO?
 Repost av en bild på liten söt påååni.
Kommentarer
Vanessa Niqhtpaw

Levla/klubben

2016-02-05 | 21:46:08

Just nu är det att mata hästarna, bygga lite rykte och snacka med vänner. Så inte så värst mycket just nu xD

2016-02-07 | 11:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: