Jisses vad snö


Här runt Göteborg är det sådana otroliga mängder snö! Hela förmiddagen var nästan alla bussar och tåg inställda på grund av snömassorna. Det är nästan metertjockt och väldigt vacket på sina ställen. Mindre trevligt var det dock att vi fick pulsa till och från skolan, men nu sitter jag äntligen hemma i mina varma mjukisbyxor. Skönt.
 
   Nu tänkte jag logga in på SSO, bygga rykte och levla Teddy. Han är verkligen så fin *-* Efter det hade jag tänkt finslipa lite på ett inlägg som eventuellt kommer upp imorgon. Ledtråd: det handlar om Star Coins. Nyfiken?
 Arkivbild
 
   Åh, tänk om de fokuserade lite mer på att göra snön mer realitstisk i spelet. Bort med alla gröna grässtrån, is på sjöar och inga gröna löv i träden. Jag tror faktiskt att jag skulle kunna tycka om snö på Jorvik i den verkligheten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: