Har du tråkigt?


Alltså, behöver jag någon gång lite uppmuntran skriver jag ärligt talat in namnet på min första blogg, jorvikshastar.bloggo.nu, i sökfältet. Tycker personligen jag var så sjukt rolig då, om man nu får säga så? HAHA. Den lite galnare sidan är kvar ännu, men jag håller den utanför bloggen då jag inte riktigt vet om det skulle uppskattas (eller?).
 
   Det här kommer jag verkligen få skämmas för senare men nu har ni något/någon att skratta åt. Lägg märke till min underbara svenska osv :))
Kommentarer
April Goldfall

Den kommer jag ihåg ;D Den är definitivt inte "värre" än min och Tiffs gamla blogg x'D Jösses, den var kaos o.o

Svar: Vi har utvecklats lite, kan man väl säga. xD
skrivartuva.blogg.se

2016-02-02 | 11:25:19

Åh vad roligt! Den länken ska jag spara! ;)

Svar: Haha :D
skrivartuva.blogg.se

2016-02-02 | 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: