En ursäkt & Archeage


Jag vet inte riktigt vad som hände med julkalendern. Jag tror faktiskt att jag glömde bort den och bloggen runt allt julstök, haha.. När jag upptäckte det hade jag dock ingen lust till att varken blogga eller spela SSO, så igår var faktiskt första gången på veckor jag loggade in, och då bara för att rida runt lite med syrran. Men min spellust går alltid i vågor, så den kommer väl tillbaka snart. Hepp!
 
I alla fall, medan jag inte spelat Star Stable har jag börjat utforska Archeage lite djupare. Har skapat en ny karaktär - en firran den här gången - och är redan i lvl 33. Häh. Spelar iaf fortfarande på servern Nui, så spelar ni på den får ni gärna adda mig! Heter Xheneta och är allmänt bäst ;)) Och om ni ska skapa en gubbe, glöm inte att skapa på Nui så vi kan snacka! Hehe. 
Bildbomb från spelet, helt oredigerade:
 
 
 
 
 
 
Visst är bild ett, två och tre helt fantastiska? *-* Och ja, min karaktär har rosa hår! Bilderna är från i början av spelet ^^
 
Kommentarer

Skulle så gärna spela det där spelet *-* Men tror inte min dator pallar det xD

Svar: Försök ;))) nejmen xDmen det är helt amazing *-*
skrivartuva.blogg.se

2015-02-07 | 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: