Uppdateringen


Har inte skrivit om funktionen Emotes, men eftersom såpass många redan gjort det känns det lite onödigt då jag har i princip samma åsikter. I börja var jag väldigt kritisk, men nu tycker jag att det är ritkigt roligt ^^ Dock lite störane att det kommer upp en pratbubbla, men men. Bra med större chatt - i alla fall för mig som har någorlunda bred skräm, även om den inte är i största laget.
I dagens uppdatering har fler Emotes lagt till (t.ex rodna, arg, glad, lyssnar inte osv), hjärtarnas utseende har förändrats - enligt mig är de mycket snyggare nu, inte lika glänsande och barnsliga - och en ny frisyr har lagts till samt hästar har flyttat in och ut från stall.
De nya rörelserna tyckte ag var jätteroliga, även om händerna kanske flaxar lite väl mycket. Har inte lyssnat på ljuden till någon Emote än, men får väl göra det snart :3 Frisyren gick mig inte i smaken, men vågar man att en hög tofs snart kommer komma, om man ändå är inne på temat hästsvans? Den skulle inte gå ihop med hjälmen, men utvecklades funktionen som gör att man inte ser hjälmen till att alla kan se att man är barhuvad så kanske det är en möjlig frisyr. Hästflytteriet har jag ingen direkt åsikt om, ska man köpa en häst är det väl inte någon big deal att rida runt lite mer.
 
Spelar med engelsk text ibland, suger på språket så måste ju lära mig lite!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: