Beslutsångest..


Idag skickades det ut ett erbjudande om 3000 sc för bara 199 kr (!!!) till alla LT's, och det är något jag verkligen verkligen VILL HA. Eftersom jag brukar vara extremt snål har jag kostat på mig att inte hålla så hårt i mina pengar de snenaste veckorna, vilket resulterat i att jag just nu håller på att förlora mina kära sc allt snabbare och i större omfång. Har typ inget kvar, känns det som :( (...har man varit rik ett tag får man ett lite annat perspektiv på sina pengar...) 
Dessutom vill jag nu köpa den ursöta grå ponnyn (som tyvärr försvunnit med hästmarknaden), men vill fortfarande ha lite cash i fickan. Så erbjudandet faller mig helt i smaken! Nu ska vi bara se vad föräldrarna tycker, men jag betalar ju med mina pengar så det borde väl egentligen gå bra.. :s
Bilden som bifogades i mailet.
 
Förövrigt, visst har hon som rider på den (ursöta) ponnyn en jättesnygg jacka? Jag kanske har fel, men den går väl inte att köpa än? Hoppas att den dyker upp snart, jättenajsig! Dessutom - var befinner de sig egentligen? Hmm.
Kommentarer

sv. haha känner igen det där xD film e najs B)

Haha jag e pank då jag kan inte köpa, även om det vore fett värt det xD

2014-09-13 | 23:31:07

Jo jackan finns faktiskt! Den finns i butiken vid Wolf Hell In ^^

2014-09-14 | 09:40:03

sv; använder ett verktyg för oskärpa, ser ut som en droppe :) Sen har jag ganska hög styrka för att på det vääldigt suddigt x)

Svar: Kaj, tack! :DD
skrivartuva.blogg.se

2014-09-14 | 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: