Det här var intressant


Kikade på nyheterna när jag kom hem, och WOW! Det verkar som om det kommer bli riktigt roligt på spelet i slutskedet av 2014. Men jag hoppas fortfarande att man kommer få samma kläder på Lucia som förra året, då jag verkligen vill ha dem ^^
 
I alla fall, roliga högtidsuppdrag luktar azum! Jag älskar högtider i SSO. Jag hoppas på något riktigt roligt till Halloween! Det är ju rätt snart också, 31 oktober - 23 dagar kvar.
 
Vad ska jag säga om klubblokal, hästar och nytt område då (vi fick ju en klar hint i slutet av nyheten)? För mig som äger en klubb, förvisso ingen klubb med events, kommer det bli jättekul! Jag hoppas verkligen att vi får fjordingar eller islandshästar till spelet (ni som rotat i spelfilerna - säg ingenting!), och Södra Skördebygden hade varit en dröm. Ser underbart ut när man tittar på det!
 
Nu ska jag eventuellt sätta mig och redigera min fullevlade ponny. CU!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: