Snyggast i stan


Jag gillar verkligen juluppdragen! Även om slumparen inte verkar fungera jättebra så är det liksom roligt. Och det var extremt underhållande idag med korvstoppningen, tycker jag haha! Fick dessutom ett par coola brillor.
 
Var lite sjuk igår och idag så fick gå hem från skolan (skönt). Har "låst upp" arkeologi i Dino idag samt kommit några få steg närmare ppopulär med Kallterna. Dock har jag hört att det inte kommer några nya uppdrag vid populär, och att man inte kommer att kunna fortsätta med ryktet. Lite trist. Men, det är ju faktiskt onsdag snart! Och då kommer ju fjordingarna..
 
Nu ska jag sätta mig med julkalendern - har inte ens börjat skriva på delen som (förhoppningsvis) ska publiceras imorn. Eventuellt kommer den upp på onsdag!
 
Kommentarer

Jag vill ha de där brillorna *-*

2014-12-08 | 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: