Välkommen hem!


 
Tidigare idag ringde Dorith Jarlasson mig. Hon bad mig att komma och titta på en tavla hon målat, och undrade om jag ville ha den. Självklart svarade jag ja! 
Tavlan förställde en av hennes hästar som stod ute för försäljning, Firefighter, som travade vid vattenkvarnet borta i Hollow woods. Här nedan kan ni se den!
 
I alla fall, när jag fått tavlan och precis skulle ge mig iväg igen, hejdade fru Jarlasson mig. Hon ville att jag skulle få se den riktiga Firefighter, så jag följde villigt med henne. Fia (som jag ridit dit) var lite sur på mig för det, hon ville hem ;)
I den största boxen stod han, i all sin prakt. Jag föll pladask för honom! Tror det var lite av Doriths plan, hon ville gärna sälja någon av sina hästar. Jag fick honom i alla fall på rabatt och nu står en ernormt stor häst i mitt stall!
Han blev väldigt lycklig när jag släppte ut honom i hans nya hage, underbart att se!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: