Den är uppe!


Ny är den nya designen här? Jag tycker om den, även om det finns något som stör mig men jag inte kan sätta fingret på vad det är. Kritik uppskattas, jag vill att min blogg ska bli så snygg och användarvänlig som möjligt. 
   Ett tag fick jag lite panik haha. Skulle sätta in designen här på bloggen, men det såg mest ut som ett mellanting mellan de två stilmallarna "Dusty Rose" (den gamla) och "Dotty" (den stilmall den nya designen utgått från). När jag såg problemet – bloggen var inställt på den gamla stilmallen – vägrade blogg.se fungera. Hemsidan har buggat hela igår och idag och försvårat för mig i mitt designbyggande, men jag trodde seriöst att jag skulle behöva lösenordskydda bloggen bara för att det såg så hemskt ut. Skönt att jag slapp det! 
 
   Iaf, nu när jag satt in designen märkte jag att just grön är en väldigt svår färg. Får hitta bilder som fungerar ihop med färgen, vilket kommer bli en utmaning haha. Valde grön pga tycker inte speciellt bra om vintern och ville hellre ha något mer somrigt.
 
   Vad tycker ni om designen? Hiss/diss?
Kommentarer

Snyggt! :D

Svar: Tackar! 8)
skrivartuva.blogg.se

2016-01-16 | 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: