Silversong River


 
 Namn Silversong River Tilltalsnamn Sissi Färg mörkbrun Kön sto Född 2008 Ras Nordsvensk
 
Silversong River är ett bedårande sto på 6 år. Hon reds in som femåring när hennes kropp och sinne var redo vilket har lett till att hon idag, bara ett år riden, redan är en fantastisk ridhäst. Meningen är att jag ska utbilda henne lite vidare, men jag känner på mig att jag kommer vara lite slapp på den fronten och bara leka fram kunskapen ur henne.
 
Sissi föddes hos den snällaste människa man kunde bo hos. Hon har haft en väldigt bra uppväxt men ägaren behövde av praktiska skäl sälja henne till mig. Sissi är en lugn, söt, snabblärd och jätteroligt häst som ställer upp på allt. Främst gillar hon att trava runt i skogen och hoppa små stockar. Att visa upp sig är också något hon gärna gör - alla tycker ju att den här tjejen är så stilig, så varför inte, liksom?!
I grund och botten är Silversong också en riktigt natt- eller kvällshäst. Hon gillar att dra ut på turer en regnig kväll eller busa fram under stjärnorna. Med stil. Dessutom är hon en riktig barbackahäst!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: