Om mig


Eftersom det kikar in lite nya läsare här kan jag ju lika gärna passa på att presentera mig lite vidare!
 
   Jag är en dator- och hästgalen tjej är skaparen bakom karaktären Tuva Skyfall. Mina stora intressen är att måla (även om jag aldrig lyckas sätta mig med det), spendera tid framför datorn, på hästryggen eller i stallet. Mitt namn är precis som i spelet Tuva. Vad mer finns det att veta om mig? Inte mycket, haha. När det inte är lov spenderar jag dagarna i skolan, överöst med läxor. Jag hinner alltså inte logga in varje dag (samt att jag har en tendens till att tröttna på spelet). 
   Förutom tidigare nämnda intressen tycker jag mycket om att skriva. Tidigare har jag skrivit många berättelser och noveller, men det blir inte lika mycket nuförtiden. Jag får väl hålla igång lite genom den här bloggen ;)
 
 
   Jag har spelat Starstable Online sedan sommaren (det var i alla fall då min första betalning av Star rider registrerades) 2012. Min spellust går i perioder och därför har jag tagit många och långa pauser, vilket lett till att jag missat en del tillfälliga uppdrag och därmed XP. Men men, sånt är livet.
   När jag spelar SSO brukar jag levla mina hästar, bygga rykten, sätta ihop outfits, prata med spelare och traggla blåa uppdrag. Då och då skriver jag ett inlägg här på bloggen.
 
   Jag är en social person som uppskattar att prata med andra. Skicka gärna iväg ett brev, även om det innehåller något så lite som "Hej!". Jag svarar så fort jag ser ditt brev :D
 
Hoppas ni är lite klokare på vem jag är nu, haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: