Hästraser jag önskar till Star Stable


Såg ett sådant här inlägg på Esmeraldas blogg så tänkte göra lite samma sak. Dem står inte i ordning efter hur mycket jag önskar dem.
Haflinger. Till skillnad från typ alla andra ligger inte fjordingen högst upp på min lista, utan den hästras jag verkligen suktar efter i spelet är haflingern! Hade dock absolut inte velat se den med tinkerns form, utan helst en helt ny. Men färgen och manen, samt uppsynen får man inte glömma..!
Fjording. Okej, jag erkänner, jag tycker också att fjordingar är ascoola och hade gärna sett en i spelet. Sedan om vi fick fjordingens manstil till alla hästar hade det inte heller varit så pjåkigt! ^^
Tysk Ridponny. Precis som de två över hade jag gärna sett en tysk ridponny i spelet med en helt ny kroppsform. Den skulle kunna vara någonstans mellan ponny och tinkerhöjden tycker jag, men mycket mycket smäckrare. Att jag önskar den här rasen hänger ihop med att jag träffat två sjukt underbara ponnyer, så ja hade blivit väldigt glad!

Förövrigt, såg en bild från lucia på en blogg nyss. Jag hade min paus över halloween, lucia, jul och påsk så jag hoppas att iallafall lucian bjuder på samma sak som förra året - jag vill verkligen ha den där ljuskronan och klänningen!
Kommentarer

Jag skulle gärna ha haftlinger och fjording, om de hade samma kropp skulle inte göra mig ngt för de är precis som tinker och nordsvensk inte helt olika c: Men finns en ponny som jag tror ska föreställa/likna en hafliger..
Stubbman till alla hästar vore helt underbart *-* har önskat det väldigt länge xD

2014-08-31 | 18:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: