Gott nytt år!


Got nytt år på er! Jag tycker att 2015 har varit ett jädrans år för mig, med både toppar och dalar. Ser verkligen framemot 2016, det kommer hända en del roliga saker men jag vet att det kommer vara en period där det kommer vara lite kämpigt också. Vill inte säga så mycket mer om det än att det handlar om familjen. 
   I år har jag faktiskt bestämt mig för två nyårslöften. De är väldigt simpla och i alla fall ett av dem kommer definitivt uppfyllas, haha.
 
   1. Först och främst ska jag utvecklas i min ridning. Jag vill bli så säker i sadeln som möjligt.
   2. Jag skulle gärna vilja spendera mer tid med min sköthäst. Under året som gått har jag inte alltid haft den känslomässiga orken, men det ska jag försöka ändra på så gott det går.
 
   Har ni några nyårslöften? Vad är era åsikter om att avge löften under sista/första dagen på året?
    Jag tror jag använde den här bilden förra året också...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: