Mina känlor om uppdateringen...


...är ungefär "OMG! OMG! OMG!!!!!!", haha. För ja, vad ska man säga? Det är Dinodalen vi snackar om!
 Jag tänker dela upp det hela lite, så blir det enklare.
 
Nya nordsvenskar - ingen direkt åsikt, även om de är otroligt söta. Vaför köpte jag inte Sissi lite senare? Hon är ändå inte fullevlad.. xD
 
Nya kläder - ingen speciell åsikt, men jag hoppas att spelare under lvl 16 också kan köpa dem. Vi kommer ju att gå upp i level snart, verkar det som, men är det någonting snyggt vill man ju inte vänta. Vill ha de där urmysiga tröjorna som kom i förra uppdateringen!
 
Den gömda dinosauriens dal/Dinodalen - AWESOME. Vad kan jag säga?! Undertbart, fantastisk, älskvärt. Det här har vi väntat på så länge! Det verkar så otroligt välgjort, och det här med vidsträckta, orörda områden påminner mycket om ArcheAge (värt att prova!)..
Helt åzum att hästar får en negativ effekt av kylan, med undantag för nordisarna. OTROLIGT! SSO utvecklas verkligen. Undrar på vilket sätt det påverkar hästen, bara.
Jag hoppas också att man verkligen får upptäcka området så att man inte ser uppdragen på kartan direkt, utan bara om man kommer tillräckligt nära personen med uppdraget. Då blir det ju lite mer av en utmaning, eller hur? 
Jag kan knappt vänta. Jätteroligt att få veta så mycket historia också! Och, vad ska jag säga om hur stort det är? Större än Norra skördebygden, geografiskt sett... Harregud. Plötsligt verkar vintern lite mer inbjudande. Dessutom - det kommer råda evig vinter i Dinodalen!
 
Arkeologiska fynd - ska vi få gräva fram gamla dinosaurieben? OMG...
 
Den kommande hästen - det råder många spekuleringar just nu. Lipizzaner, norsk fjordhäst eller islandshäst? Det är frågan. Ägnar ett eget inlägg åt det!
 
Slutligen, om det är någon här som är intresserad av att chatta med Tobbe Larsson finns han att chatta med på webben 6:e nov 18:00-19:00. 
En exklusiv tjuvkik på vårt helt nya område: Den gömda dinosauriens dal!
 
Kommentarer

Jag är så taggad just nu, längtar tills det öppnad :'D Jag tror att det kommer bli typ som när man inte har tagit hand om hästen, att det blir "segare"/sämre men inte tar någon större "skada" än så, annars skulle man ju nästan vara tvungen att köpa Nordsvensk för att kunna göra uppdrag/utforska området.

2014-10-22 | 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: