Skrivkrafs och lite gnäll


Jag hoppas att ni hade en bra halloween igår! Någon kanske till och med gick på en liten trick or treat-runda? ;) Själv stannade jag hemma, spelade Alfapet, åt massor av godis och skrattade åt en Mr Bean-film! Ja, jag gillar dem.
 
Vänta, Harry Potter går på teve..
 
Så, tillbaka. Bra film dedär! Inte för att jag är något större fan av Harry Potter direkt - jag brukar mest irritera mig på honom, men vissa karaktärer är ju helt sjukt grymma!
 
Aja, det var inte Harry Potter jag skulle snacka (skriva) om. Tänkte dela med mig av min irritation på folk som tror att halloween är den 1a november. Det var halloween igår, 31 oktober, okej? Idag är det alla helgons dag.
Vi fick nämligen besök av ett par barn idag som gick på bus eller godis. Usch. (Haha uppfatta mig inte fel!) Inte för att jag gör det, men många tänker på sina avlidna nära och kära idag, och då kanske det inte är så trevligt att bli besökta av barn som ber om godis, direkt.. 
 
Okej, känner att det blev ett litet negativit inlägg nu. Uppfatta mig inte som värsta usch-jag-hatar-människor nu, jag har varit trött hela dagen och när man är som jag blir det ju såhär.. Ha en bra kväll!
Fia har ett sånt otroligt steg *-*
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: