Vit häst i vit snö


Före:
 
Efter:
 
Har ändrat händernas position, ändrat stiglädret, målat träns, tagel och skuggor på hästen. Tycker att det blev riktigt snyggt med lite starkare skuggor! Kan ni se vart jag målat till på hästen (skuggor osv)?
 
Förresten, fattar inte riktigt hur jag hela tiden lyckas att publicera mina julkalender-delar så sent, haha! Eller ja, det är för att jag inte skriver dem förräns tiden jag kommer på att jag ska göra det. Och det brukar hända på eftermiddagarna samma dag som de ska upp, eftersom jag tänker lite (lat?) "äsch, det är långt kvar. Jag kan skriva det senare ikväll". Och då slutar det ju med att delen kommer upp mellan 20-22 haha..
Jaja, ska försöka skriva på den nu i alla fall!
Kommentarer

Snyggt! ^-^

Svar: Taaaaaack! ♥
skrivartuva.blogg.se

2015-01-21 | 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: