Så otroligt, otroligt och häpnadsväckande barnsligt


Jag gick in på Starstables Facebooksida för att se om det stod någonting om att servern är nere, och fick en total chock när jag läste kommentarerna på inlägget. Här kämpar och sliter SSO teamet för att fixa nya uppdateringar varje onsdag (tänk efter - hur mycket jobb lägger de inte på varenda liten sak egentligen?) och hålla oss kunder nöjda. Vad får de? Klagomål. I mängder.
 
Jag förstår det inte. Det är bara så otroligt barnsligt - hur kan man sitta och kräva mer, mer, mer, när de anställda bokstavligt talat sliter häcken av sig för att vi ska kunna spela? Hur? Inte en endaste lilla berömmande kommentar. 
Två kommentarer på uppdateringen vid cirkusen löd:
"När får vi vår fjording? -.-"
"Ingen åker ju dit?"
VEM, frågar jag, har sagt att vi ska få fjordingar? Vem? Vad jag sett är det bara spekulationer och önskningar. Herregud, teamet har aldrig sagt att de arbetar på fjordingar. Det är spelare.
Och sedan - tänk vilket jobb de lägger bakom sina uppdrag? Jag skulle fått idétorka för längesedan, och ändå fortsätter dialogerna bara att utvecklas. 
 
Jag kan dra ett exempel till av den jättesnyga tröjan som vi fick idag. Genast kommer någon och kommenterar "det är fel färg". Men....! Man kan inte göra alla nöjda, så är det bara. Själv tycker jag att det passade utmärkt med rosa, och suktat efter den på varje bild den använts.
 
Så snälla, väx upp och sluta gnälla så förbaskat!
Kommentarer

Håller med helt. Är så otroligt ledsamt att se alla bortskämda och elaka kommentarer de får. Det är ju så otroligt onödigt! Om man inte gillar något som de arbetat med så kan man väl hålla det för sig själv- om man inte har något snällt att säga så ska man inte säga något alls. Precis som du säger så jobbar de hårt för vår skull och då förtjänar de stor uppskattning inte en massa elakheter :(

2014-08-14 | 19:18:43

Kunde inte sagt det bättre själv. Vi har ändå ett helt unikt, asgrymt onlinespel, i 3d-värld, med helt fantstiska uppdrag, och som dessutom utökas varje vecka. Självklart kan man ha önskemål om att vissa saker skulle tillkomma/ändras eller ske lite fortare, men det är omöjligt för dem att fixa allt på en gång och att klaga till SSO teamet så är väldigt taskigt :/

2014-08-15 | 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: